آموزش کودکان

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

والدین نقش مهمی در آموزش کودکان ایفا میکنند. در نظر گرفتن جنبه های دیگر که ممکن است کودک را بی انگیزه کند، به عنوان مثال:قلدری در مدرسه ، عملکرد ضعیف در مدرسه و غیره مفید خواهد بود. ما همچنین روش های ویژه برای والدین نیز داریم ، که تشخیص دهند ، مشکل از کجاست آیا درمورد ایجاد یک مکان دلپذیر برای مطالعه مطمئن نیستید؟

یادگیری به کمک بازی

آموزش کودکان ممکن است کمی دشوار باشد.به عنوان مثال ؛ گرامر زبان انگلیسی ، ریاضیات و... .آمیختن بازی وامتحانات کوتاه به عنوان بخشی از یادگیری به ساده و سریع ترشدن آن کمک میکند به عنوان مثال ، برای پیشرفت در لغات ، میتوانید حروف الفبا را در تعدادی کاغذ نوشته و آن ها را درون ظرفی قرار دهید.از هر یک از کودکان بخواهید که یکی از آن ها بردارند و با توجه به حروف خود ، حداکثر کلمات را بگویند.

 یادگیری کودکان

آموزش های بیشتر در آگهی رایگان شهر24 موجود است

تدریس در خانه

والدین نقش مهمی را در عملکرد فرزندان شان در مدرسه ایفا میکنند. اولین قاعده ی مهم تدریس در منزل این است که باید قاطع باشید.بخشی از آموزش شامل یادگیری فرزندتان می شود. برای این کار لازم است که موارد زیادی را رعایت کنید ، این مقاله را برای دریافت اطلاعات کافی بخوانید.

دریافت پاداش و ارزیابی

همه ما برای فوق العاده بودن در کاری نیاز به نوعی تشویق و تایید داریم ؛ هر کودک میتواند پیشرفت کند ، اگر تشویق شود. در واقع دانش آموز میتواند پس از انجام تکلیف به خود پاداش دهد. به عنوان مثال ؛ خوردن غذا در رستوران یا تماشای فیلم مورد علاقه . تصدیق و تشویق در قالب پاداش ، کودکان را وادار به مطالعه با تمرکز کامل و اثر بخشی بیشتر می کند.

درج تبلیغات انواع بازی های فکری کودکان در سایت دیوار

ابزار های مناسب مطالعه را داشته باشید

همه ی وسایل مورد نیاز در مدرسه در خانه نیز باید مورد استفاده قرار گیرند قبل از شروع به درس خواندن، مطمین شوید که تمام وسایل مورد نیاز در دسترس تان هستند ، ب ه عنوان مثال ، کتاب ها ، ماژیک ، نمودار و لوازم نوشتن. اگر لوازم در دسترس نباشند ، در حین مطالعه مجبور به بلند شدن و آوردن آن ها میشوید که قطعا موجب اختلال در مطالعه خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که تمام ابزار لازم به راحتی در دسترس هستتند.

  • ۰۰/۰۲/۱۲
  • هادی احمدزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی